måndag 7 juli 2008

THE day is finally here...

Kära läsare - nu kommer det ni väntat på:

Idag är första dagen på mitt "telefonjobb"*.

Detta innebär underbart roliga och underhållande anekdoter om vad som försiggår (ingen aning om hur det stavas) här på jobbet...haha, nästan så jag till och med ser fram emot att jobba så jag kan dela med mig av detta...

Så håll er uppdaterade! Oj, nu är det visst en man som går omkring i sin frus underkläder som pratar med en trevlig tjej vid namn Anna-Karin som är 28 (läs 14).

Annars har jag hittat en jätte bra present till invånarna i Gula Villan, jag ska på två bröllop i sommar och har köpt världens finaste klänning (mamma betala, thank god för de), jag har vart på solvalla och badat bubbelpool och sen saknar jag mina vänner ganska så mycket...

Manne är ju hemma från Europa oxå så du som var rädd för att jag sitter ensam på kvällarna kan sluta oroa dig...

Puss och kram lysbanan

*Om du inte vet vad mitt telefonjobb innebär så är du varmt välkommen att maila till mig på phestsport_pelikan@student.kau.se så ska jag förklara detta för dig. Annars kommer du nog förstå när minatre jobb veckor är över...

Inga kommentarer: