torsdag 31 juli 2008

Vad händer nu? Jo...

Woho! Mitt 30:e inlägg på världens bästa blogg! Hipp hipp hurra!
Idag är min näst sista dag på jobbet....höll ja på att skriva men vilken tur att ja titta på schemat nu och faktiskt ser att jag jobbar på söndag oxå, jahapp! Idag är alltså min näst näst sista dag på jobbet. Inget mer snusk för mig sen! Sååå...här är planerna framöver:

Fredag - jobba, efter jobbet sola och gulla med Armica (på bild) medan Armicas mamma och pappa möblerar om i deras nymålade vardagsrum (nej, jag har inte hjälpt till att måla eftersom jag legat och solat).


Är hon inte världens sötaste? Det är så man döööör. Dave har träffat henne, jag brukar få rikskuponger av henne, älskade lilla mamma. (Haha, fatta ni, ja skämtade för lixom först trodde man att ja prata om Armica och sen skrev jag om min mamma, ja e crazy!)

Lördag - Första bröllopet av 2! Min kusin Sara, du som är en tillgiven bloggläsare kan komma ihåg att Sara är dotter till morbror Claes som är lite tokigt i inlägget här under, ska gifta sig med skåningen Emil! Emils pappa jobbar typ som sprittillverkare (tur!) och dryck på bröllopet är gratis. Behöver jag säga mer. Jaaa...jätte fint med giftemål, kyrka, gud, för evigt tillsammans bla bla bla... Just det, mer om mig, jag ska ha världens finaste klänning som min underbara mamma (på bild, f*n dig om du ser vinglaset och tänker - det syns att dom är släkt) köpt till mig!

Söndag - lyssna på porr, vara bakis, vara underbart lycklig för att jag har ett jobb där jag kan sitta och äta chips, titta på tv, dricka cola i mjukisar + tjäna pengar!

Måndag - shoppa, det känns som om de va länge sen. Kanske köper nått till Manne på Myrorna.

Tisdag - shoppa ännu mer och packa för efter de beger jag mig till Karlstad!! Woho va glad jag är! Och där är Manne och sen så ska jag toffla lite och sen på...

...Onsdag till Söndag - till Norge, Oslo och sen nånstans väldigt nordligt i Norge för bröllop nummer 2 på lördagen! Manne kusin gifter sig. Vet inte om drycken kostar eller ej men det är ju dyrt i Norge, so I cross my fingers...

Söndag och framåt är jag alltså i Karlstad! Så umgås, någon? Bara ringa!

Xoxo / Bojjan


ps. Jag har blivit grym på att skriva utan att titta på tangenterna, hela detta inlägg är skrivet utan att titta på tangenterna! ds

ps 2. Hat är ett starkt ord - men jag hatar Jason Mraz, I'm yours!!!!! ds

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hatar I´m yours bara för att gå mot strömmen. Typiskt Linnéa. För övrigt undrar jag när jag ska nämnas i din blogg?
/Pietruszka

Anonym sa...

Nej! Jag hatar den för alla envisas med att spela den jämnt...den är så uttjatad! Så de så :)