tisdag 22 juli 2008

Kort och filmer...

Här kommer lite bilder och filmer från kvällen hos Linda... De va en rolig kväll. Och eftersom det är MIN blogg så måste jag vara med på alla bilder. Så det är jag + en Sollentunavän på varje kort med en liten kortare förklaring, så ni får lära känna mitt Sollentunajag också...jag vet att ni vill.



En gammal hederlig "sitta och ha det kul och inte orka dra till stan utan vi trivs tillsammans och med våra öl" kväll... Vi har ganska så många sådana i det här gänget.






Några Sollentunavänner...


Jag och Linda - Linda är tillsammans med David och dom bor i Edsberg tillsammans. Linda och jag spenderade bla en månad i Thailand tillsammans där Linda snubblade en kväll och vrickade foten men lyckades rädda ölen hon höll i - starkt jobbat.




Jag och Jocke - Jocke och jag go way back. I vår gymnasietider träffa vi på varandra på Sollentunabusstorg en helg där Jocke bjöd på apäcklig öl. Vi är även grundare och Ordförande i TTG (Turebergs Tifo Grupp)...Jocke har dock efter denna helg blivit avsatt och ersatt, jag tror det stod nått om detta i Sportbladet...



Jag och Emelie - Emelie är Jockes flickvän, vi känner inte varandra så väldans bra men jag kan säga att hon är konferensvärdinna, en riktig hejjare på att dricka (kvinnan dricker allt helt oberörd, även grillsåsdrinken Manne och Björn blanda), och att hon måste vara väldigt tålmodig för att stå ut med Jocke haha... ps. Ja, ja vet att det ser ut som om ja tvingar den stackars tjejen till ett kort...ds


Jag och Kiki - Kiki är....jaa...en vän. Hon pluggar, hon är rolig, hon röker...haha, va pinsamt...jag vet inte hur ja ska beskriva henne men jag kan säga att hon är en underbar, jätte mysig och rolig, partytjej.





Jag och David - David är tvillingbror med en annan person i detta inlägg, gissa rätt och vinn ett pris! Han är som sagt tillsammans med Linda, han har inte körkort precis som jag. David är numer Ordförande tillsammans med mig i TTG, han har avancerat från Vice Ordförande, starkt jobbat. Jag har sett David naken många gånger (bla när vi streaka på Ingarö GK) men aldrig sett hans sn*pp, hur konstigt är inte det???



Jag och Björn - Björn är min idol, han är jättebra (nästan världsbäst) på innebandy. Han har en gul bil som heter Melissa och han tycker bla om att fiska och komma på nya märklig drinkar som han gärna försöker få folk att dricka. Han tar jääätte lång tid på sig att göra sig i ordning och om du någonsin träffar Björn så ska du fråga varför vi i all hast fick packa vårt tält och våra väskor och fly från en camping i Danmark en tidig morgon?



Jag och Manne behöver ingen presentation men är inte det här ett jätte fint kort? Åhhh...


Nu ska ja äta lunch... Ciao lovers...

1 kommentar:

Emma sa...

Rolig presentation du. Varför har inte dina karlstadvänner fått presenterats på detta sätt?
Kram från Emma