måndag 21 juli 2008

NU börjas det på riktigt...

Nu är det såhär att jag bara lurades när jag sa att The day is finally here...för det va den inte. Jag hade kollat fel i mitt fina schema och fick se att jag skulle vara ledig ännu mer, grattis till mig.

Såhär spenderade jag min ledighet:

  • Sola när det var sol - check.
  • Försökte sola trots att det var lite molnigt - check.
  • Trott att jag helt oberört kunnar sola topless på min balkong men efter en timma insett att alla som kommer med bil från ett visst håll fått sett mina tuttar - check.
  • Lekt med min systerdotter Armica (ja, hon heter så) - check.
  • Förklarat för vännen Jimmy att Armica inte är en maträtt utan ett barn - check.
  • Spelat "Så kan det låta" i lag tillsammans med Manne som är tondöv och faktiskt vunnit - check!
  • Blivit arg på Manne som förstörde filmcharaderna genom att endast skriva snuskiga titlar - check.
  • Spelat golf och insett att det är höga järnklubbor på fairway som pajjar hela spelet just nu - check.
  • Laddat inför en underbar helg på kusten med god mat, god öl, gott vin, goda vänner, fint väder osv med brudarna Malin, Louise, Petra och Camilla - check.
  • Blivit magsjuk på väg ner till kusten med brudarna - check.
  • Legat hemma i Louise hus på kusten magsjuk medan brudarna gjort stan och mycket annat - check.
  • Lyssnat på porr - inte check. Där kom den.

Såååå...nu börjas det iallafall. Snusklyssnadent med uppdaterande och liknande så ofta jag kan. Det skas även nu när jag har tid läggas upp lite kort och sånt från sommaren hittills. Mest från "Så kan det låta" kvällen, vilken kväll.

Hört på linjen idag:

Tjej ca 15: Jag har stor näsa, hur ser du ut?

Man ca 35: Man skulle kunna säga att jag har en kurvig stjärt.

Nu ska ja äta soppa till lunch, det ska man när man har ont i magen. Mamma rekommenderade välling med motiveringen "Du tyckte om det när du var liten". Jag åt även rå blodpudding och pannkakor med majonäs när ja var liten så ja glömmer nog det.

Puss puss allihopa

Inga kommentarer: