söndag 27 juli 2008

Det är sol iallafall...

Jag är så uuuuttrååååååkad....eller kanske inte uttråkad, det är bara att jag längtar efter Karlstad och KRP så mycket. Inte för att det är bättre än Sollentuna på det sättet det är bara det att där bor jag ju så nära alla... Man kan ju hitta på nått när som helst. Jag kan ju för f*n bara knalla över till Jocke, det tar ca 2 sek, och sen kan man hitta på nått...dricka vin skulle ja gissa på att vi skulle göra. Och sen träffar man ju folk hela tiden i skolan och så... Här hemma är Rut borta, och Emma är borta, och Heidi är borta, och Anna är borta och alla är ta mig f*n borta! Men nu är det inte långt kvar.

Och på lördag ska ja ju faktiskt på bröllop, min kusin och det ska bli sjukt kul! Woho, och jag har världens finaste klänning! Och sen är ju Armica, min systerdotter, ganska så rolig att leka med...

Men till Sollentuna just nu vill jag bara göra så här:


Men det är sol...och det är inte dumt!

Inga kommentarer: