torsdag 26 juni 2008

Uppdatering

Ni kanske tror att jag bloggar så sällan för att det inte händer något i mitt liv...

...men TJI fick ni! Det är bara för att det händer så mycket som jag inte hinner blogga. Jag är väldigt viktig, både privat och på jobbet. Men här kommer en liten uppdatering av som hänt.
- Jag jobbar som HR-assistent på ett underbart jobb. Jag skulle säga vart men då måste jag tyvärr döda er alla. Så viktig är jag. Någon måste hämta kaffe, papper i printern och handla lunch åt chefen. Om ni inte tror att jag är viktig så skulle ni se mitt skrivbord, jag syns knappt bland alla dessa högar med papper (och nej, det är inte för att jag är liten, det är för att det är mycket papper!).


Såhär mycket papper typ...

- Midsommar va underbar! Jag hade så kul med lunch, och snaps (som inte var min, tack Jocke my main man), snapsvisor (ja hade gjort sånghäftet om du undra), tipspromenad, grilla, gula villan... Av nån anledning vill jag säga hej till Freddan som jag stog och prata med väldigt länge och som är en väldigt trevlig prick.

- Just de, ja glömde säga att vi krocka med vår buss på väg till Karlstad inför midsommar. Mycket läskigt men av nån märklig anledning så hann Jocke kasta sig framför mig (han hann slita av sig tröjjan innan oxå), så han skydda mig. Och sen sparka han sönder en ruta och bar ut mig, och han hann bli lite smutsig och svettig undertiden, och sen bar man mig till Karlstad och "Love lift's us up where we belong..." spelades i bakgrunden. Och vår älskade Petra blev till ett skogsrå som är dömd att för evigt försöka locka in vilsna människor i skogen med sin stora byst till hjälp. Jockes brosa, haha, försvann med dvärgarna som bodde i bussen - ingen har sett honom sen dess... Mystiskt.





Säfflebussen var det som krocka...





- Ikväll ska jag hem till min underbara chef som bjuder på middag och vin, det är jag väl värd - jag slog ju faktiskt mitt MS-röj rekord idag. Den minsta rutan på 9 sekunder mofo!!!

- Haha, sen måste jag bara...haha, våra kära vänner Manne och Jens om befinner sig i Grekland (Danne har pga pengabrist lämnat gruppen) solade på en nudiststrand igår och brände sig på låren båda två...haha, gulligt. Skräll att Manne trivdes som fisken i vattnet på nudiststranden och inte ville lämna den =)



Här skulle ligga en bild på Manne och Jens när dom sola på nudiststranden men mitt jobb har spärrat så jag inte kommer in på sidan. Pffheeww säger David nu...


- På fredag kommer Louise och hälsar på, underbart roligt!!! Är du i Stockholm i helgen och vill umgås med mig och Louise (eventuellt Malin) så är det bara ringa. Jag vet ju att du vill umgås med mig...men klarar du av dom andra damerna så slå en pling som sagt...

Puss puss puss

Inga kommentarer: