tisdag 26 augusti 2008

Toalett kort

Oj va länge sen de va ja blogga...men nu är det mycket att göra. Därför tänkte jag vara tråkig och köra en fuling och bara lägga upp lite kort, på mig så klart, och sen säga att jag ska uppdatera under nollningen som börjar nu...WOHO!

Kort från ommålning på Rumpan - Pelikan har fått sin egna lila toalett! Före detta phestansvarig Camilla, nuvarande phestansvarig Jag och kassören Louise målade om! Titta och njut....både på korten här och när du sen går på toaletten:




TURE och Karlekon fick oxå varsin toalett...men det fanns visst inga kort på Karlekons...men jag spikade lite oxå...













Peace out! / Xoxo / Bojjan

1 kommentar:

Camabo sa...

Varför nämns det inget om vem som donerade den lila färgen? Va?? Det är väl fan inte att begära för mycket?! Har man donerat nåt till den goda saken så vill man ju att alla vet om det...!