onsdag 6 augusti 2008

Storytelling

Tillbaka i Karlstad - och det firas med nytt utseende på bloggen! Jag gillar speciellt det otroligt enorma kortet på mig! Jag tror även på att det här med att förändring är bra - vad tycker du? (Jag har sett att Blondinbella brukar ställa frågor till sina läsare så jag tänkte testa det)

Som jag har längtat....jag vet inte riktigt varför för det är ju inte så många här men längtat har jag gjort. Tackar vet jag min gamla knarkarkvart...

Kom tillbaka igår (tisdag). Idag så åkte jag och Carro in till stan och käka lunch. Jag vet inte om ni vet om det men vi åt på ett jätte bra ställe där man kan göra sin egen sallad - väldigt gott. Där satt vi och skvallra och hade oss och var väldigt vad man skulle kunna kalla "tjejiga", men jag kallar det inte det.

Det kommer mig och tänka på när jag jobbade på SLL (Stockholms Läns Landsting för er
icke-08:or) och skulle äta lunch. För en gång skull skulle jag äta lunch själv ute på en restaurang (jag var populär men alla var på semester) och hade därför köpt en tidning, Vecko Revyn. Satt och åt, satt och läste - då en gubbe fråga om han fick sitta vid mitt bord - visst sa jag. Rut ringde och frågade va ja gjorde, jag berätta att jag satt och åt och läste VRs dildospecial. Varpå Rut givetvis berättade en dildohistoria hon hade på lager, jag berättade en som Anna hade berättat för mig och så vidare. Jag la på och bestämde mig för att jag skulle gå (haha, det rimma), då tittade jag på gubben som jag kom på satt där och som säkert inte hade uppskattat mina dildohistorier. Gubben var Leif Silbersky. Egentligen är det inte en så rolig historia...jag ville bara namedroppa lite och berätta att jag ätit lunch med Leffe.

Efter lunchen så städa jag lägenheten medan Petter och Malin kolla på fotboll. Sverige förlora.


Och nu sitter jag och väntar på att Manne och hans bror och hans bors flickvän ska komma. Sen ska brodern (Christoffer) och flickvännen (Therese) sova i min lägenhet. Så ska jag och Manne sova hemma hos honom - och träffa Danne, woho!! Sen imorn åker vi till Norge för bröllop...

Vi ska tydligen vandra i berg och sånt också...tjoho.

See you later dater! PK

Inga kommentarer: