söndag 3 augusti 2008

Bröllopsbilder








Sara och Emil gifte sig!
De va jätte fint!














Jörgen lekte proffsfotograf och övertygade mig att detta va den posen om man ville se smal ut!










Blir någon chockad när jag säger att jag fångade buketten! Värsta Ravellichansningen på att hon skulle kasta den åt höger - och det gjorde hon! Sjukt bra och rätt onöjd. Bilden är tillsammans med han som fångade strumpebandet, han visade sig vara en riktig dancer, herrejösses va han svängde runt mig!


Extremt bakis för övrigt. Och jobbar. Mer bilder sen. Kanske. Puss. Kul va det iallafall. Grattis Sara och Emil.

1 kommentar:

Louise sa...

Kan du inte uppdatera lite, bojjan?! Jag har såååååååååå långtråkigt på jobbet. Snittar nog på 1 inkommande samtal/h (max!).

Fin klänningen var btw! :)