tisdag 17 juni 2008

Midsommar i Solens stad

Jag vet att du satt hemma och tänkte; "Vad ska Bojjan göra på midsommar?" Jooo...då kommer här ett litet schema serru! Detta har jag/vi planerat för oss som jag sedan lagt upp på facen (facebook om du inte hajjar):

Torsdag 19/6: Ladda, tagga, sjung upp, planera din krans du ska göra, kom på lämpligt många skämt om "din midsommarstång" och vad som kan göras med den och med vem. Jag skulle säga att 1/10 skämt om din "stång" ska förväntas vara en hit, ellerhur Dave? För damerna så vill vi höra skämt om din "lummiga sommaräng" (haha). Samma % förväntas här. Battle på midsommar kan förekomma.

Fredag 20/6: Midsommar, woho!
Frukost äter du som du vill...vill du se mig osminkad så får du komma hem till mig och äta frukost om du vill. Öl/vin/cider/grogg/raki/snaps börjas dricka när man vill (min mamma sa dock att man skulle tänka på att man skulle klara av hela dagen och bla bla bla).

Lunch: Hemma hos Dave tha Shave och Johanna bobana bobani banani! Jag har fixat sånghäften, jaha hade jag sagt det 17 gånger redan, men det är iallafall fixat. Man får var beredd att betala mellan 50-? för lunchen, siffror på detta kommer senare, men gott kommer det bli. Är du veggo och annat sånt där, eller bara känner att du har en specialrätt som du verkligen vill bjuda alla på, ta med det för f*n!

Supa under denna tid kommenteras inte ens. Sa jag att jag hade gjort sånghäften?

Sen så ska vi festa ännu mer och jag hade ju tänkt att vi skulle vara i den underbara gula villan inne i stan...blir det inte i den (för jag har inte vågat ringa Kaluza än) så blir det nån annan stans! Bara vi är tillsammans...och i den andan så kommer här en låttext som ska bli temat på midsommar:

"Ju mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans,
ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir.
Ty dina vänner är mina vänner
och våra vänner är era vänner.
Ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir".

Middag, vi grillar va? Det löööser sig, nu köööööör vi!

Lördag 21/6: Efterfest, tema sunk/bakis/mjukis. Mer info kommer.

Va kul de ska bli va? Och just de, blommor i håret borde va nått slags tema tycker jag? Plast/riktig/i krans/för sig själv/tistel/orkidé, ta va du vill men en liten blomma passar väl?

Puss och hej

Inga kommentarer: