måndag 20 oktober 2008

A trip down memory lane...

Haha...ja hitta fler gamla kort på mig. Kanske inte så roligt för er att titta på men jag tycker det är roligt och det är min blogg så haha!

På detta kort från vänster: Min kompis Rut, Jag, min kompis Heidi. Min mamma tänkte döpa mig till Astrid och då hade vi 3 kunnat vart "Bibliotekarienamngänget".




Från vänster: Min syster, full som vanligt innan hon krysta ut ett barn. Jag i mitten. Björn till höger. Björn hade nog inte så kul på festen.




Från vänster: Jag, och min kusin i röd tröja. Om du är en trogen bloggläsare så kan du se att det är samma kusin vars bröllop jag bloggat om i somras. Hon är på tjocken nu.


Haha...minnen. Och vilka otroligt fula kort. Men som min fulla fabror och hans fru sa på en kräftskiva för några år sen: "Det är så skönt att du växt upp till att bli en vacker kvinna, för du va verkligen inte söt som barn. Som en ankunge till en svan skulle man kunna säga".

Haha, jag är en svan, inte du!

Inga kommentarer: