måndag 20 oktober 2008

I'm back...tror jag.

Oj va dålig jag är på att blogga...fruktansvärt dålig....de va verkligen snart en månad sen. Men bloggen har stått lite i valet och kvalet (vilket är ett fruktansvärt nördigt uttryck). Andra hemska uttryck är:
- Summa sumarum eller även varianten summan av kardemumman, why people?
- Det blandas ju ändå i magen. Jaaaa, visst gör det de men du känner ju fortfarande smaken f*cker!
- Att använda ordet cirkus när man egentligen menar cirka. Behöver ingen ytterliggare förklaring.

Jaa..åter till att jag är så dålig på att blogga då. Det är faktiskt för att jag har haft så mycket att göra! För att jag har börjat spela innebandy igen, woho! I Skattkärs IK Dam-U....vi finns på www.laget.se där du kan gå in och titta när jag spelar och sen komma och heja...ja va roligt.

Bloggfrånvaron har inget att göra med Manne, tror du det får du spö.

Jag fick VG på min senaste tenta. Aproligt verkligen! Men hur kommer det sig att det VG:t jag får, och som typ är det första sen jag gick 1:a året, handlar om raggning och flirt på krogen? Det är precis som när jag fick mitt enda MVG i högstadiet...på sexualkunskapprovet.

Så här såg jag ut när jag gick i högstadiet - ganska likt mig själv. Fast betydligt kaxigare, ja va riktigt muppig en period av mitt liv. Och den som tänker "de va väl ingen skräll" är inte snäll.


Okej, ja ska bli bättre...cross my heart. + Att nu har ju blondinbella tagit en paus så då passar ju blondinbojjan alldeles utmärkt....hahaha, va får jag allt ifrån?

Inga kommentarer: