torsdag 24 april 2008

Nyårsafton för Bojjans blogg!


Första bloggen! Fy fan vad jag är häftig!

Min första blogg ska tillägnas min goda vän Stoffe! Love him...
Stoffe, vilken underbar kille. Han har allt. Nu skulle man kunna tro att jag vill ligga med honom men det vill ja inte....han är bara en så sjyst kille! Brunt hår, vitt linne, en öl i handen.....har han inte allt? Jo, det har han! En diskussion som uppkom över en öl eller 7 (som vanligt 7 öl) var huruvida man kallar folk som har haft sex med varandra... Enligt följande: Vad kallar man en kvinna och en kvinna som har legat med samma man.... Stoffes svar är stock-systrar. Denna logik kom ut efter 5 öl och en halvflaska vin. Jag anser mig själv ha myntat detta uttryck även om stoffe the stock tog åt sig äran... why slut why!???

XOXO / Bojjan

Inga kommentarer: